Kódovanie v jazyku C # pomocou prostredia Visual Studio. Študenti sa učia prvky pokročilého programovania, ako sú triedy, cykly, premenné, konštanty a metódy.


Zaujíma ťa, ako pracujú programátori? Počas kurzu sa naučíš, ako používať jazyk C # pomocou prostredia Visual Studio, a budeš sa cítiť ako skutočný programátor. Slučky, metódy, podmienky… Znie to ako kúzlo? Ako programátor sa naučíš ich význam a použitie pre tvorbu rôznych programov.

  • 14 stretnutí (raz za týždeň)

  • 2 x 45 min. (každé stretnutie)

  • COM_COURSES_MAX_STUDENT_NO_LABEL (10)


jednorazovo alebo v 5 splátkach 249,00 €


Chceli by ste sa nás niečo opýtať?

Úvod

Tento kurz je úvodom do sveta „skutočného“ programovania. Na príklade moderného programovacieho jazyka C# z dielne Microsoftu si preberieme jeho základné prvky, ako konštanty a premenné, slučky, či matematické operácie. Po absolvovaní kurzu dostane každý účastník certifikát potvrdzujúci účasť. Naše online kurzy NIE SÚ webináre ani videá na Youtube! V priebehu našich kurzov lektor zdieľa so študentami svoju obrazovku a má možnosť sledovať, na čom študenti pracujú a v prípade potreby im pomôcť. Študenti môžu klásť otázky a aktívne diskutovať o svojich zadaniach, či problémoch. TECHNICKÉ POŽIADAVKY: PC/Laptop absolútnym minimom 8GB RAM, ideálne 16GB, zároveň procesor so 4 jadrami a 2GB miesta na disku. Všetky kurzy sú na win10, použitie linux alebo mac nie je možné. Ideálne je mať samostatnú grafickú kartu.

Program kurzu

Úvod do jazyka C# a programovacieho prostredia Visual Studio Community. Vytvoríš si svoju prvú aplikáciu v C#, Kalkulačka.
Cieľom tejto lekcie je predstaviť premenné a ukázať si najčastejšie používané typy premenných. Vytvoríš si aplikáciu Ozvena.
Počas lekcie sa zoznámiš s konceptom konštanty a naučís aa programovať základné matematické operácie. Vytvoríš si aplikáciu na výpočet plochy a obvodu geometrických útvarov.
Tvorba aplikácií pre Windows – výpočet BMI. Počas lekcie sa zoznámiš s knižnicou WinForms. Tiež sa naučíš konvertovať medzi jednotlivými typmi premenných.
Počas hodiny sa naučíš používať ďalšie matematické operácie a meniť hodnoty premenných.
Cieľom tejto lekcie je zoznámiť sa s podmienkovými príkazmi IF-ELSE.
V tejto lekcii budeme pokračovať s podmienkovými príkazmi.
Naučíme sa používať podmienkový príkaz SWITCH.
Cieľom tejto lekcie je zoznámiť sa s konceptom slučky (cyklu).
Aplikácia na generovanie náhodných herných kľúčov. Spravíme si vedomostný kvíz. Počas lekcie si predstavíme rôzne druhy slučiek - FOR, WHILE a kedy sa dajú použiť.
Počas tejto lekcie sa zoznámiš s jednorozmernými poliami, ktorá sú základnou programovacou dátovou štruktúrou. Precvičíš si prácu s nimi pri vytvorení aplikácie „Lotéria"
Program „Autosalón". Zoznámiš sa s princípom metód a ich využitím pri programovaní.
Hra „Piškvorky". Nadväzujeme na predošlú lekciu a pokračujeme s metódami.
Zopakujeme si materiál a vedomosti získané počas semestra.